1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Rozkol? (Aktualizace 13.3)

Úterý, 09 Březen 2010 20:42

Napsal uživatel Pstroužek

Tisk Email

Autonomní nacionalisté dali vale s podporou Dělnické strany a nás to nakonec ani nepřekvapilo. Přesto, že jsme v celé záležitosti neutrální a ve své podstatě nás to ani moc nezajímá, tak máme potřebu si do pár věcí trochu rejpnout.

Jelikož jsme z Mostu, tak máme celkem dobrý přehled o minulosti sourozeneckého dua o kterém je v článku autonomů řeč. Zaznamenali jsme, že kolem věcí z niž jsou obviňováni je několik nejasností. Rádi je tu vyjasníme.

  • První nejasnost se týká toho, proč jsme stáhli v minulosti článek, kde padly konkrétní obvinění především na J.Š.. Je to prosté, článek jsme stáhli jen z toho důvodu, aby jsme neházeli zbytečně klacky pod nohy rozvíjející se Dělnické Straně před nadcházejícíma volbama. To znamená, že ty obvinění stále platily a platí, jen se to nevytahovalo na veřejnost. Ono se předpokládalo a dokonce jsme v tom byli i utvrzováni, že tito lidé budou postupně odstavený.
  • Další věc se týká důvěryhodnosti onich obvinění, které se objevili v článku a dokonce bylo rozšířené o zpronevěru peněz J.Š. , odmítnutí pomoci L.Š. politickýmu vězni a alibistické zorganizování akce anti – RWU. Kromě nepodloženého obvinění z konfidenství jsou ostatní body pravdivé a podložené.

Přišlo nám symbolické, když toto sourozenecké duo převzalo roli vyvolávačů deště během událostí v Janově. Vpasovalo se do role ublížených mučedníků (posléze hrdinů z Janova), kvůli nimž a jen nim se celá událost dala do pohybu. Základní nepochopení, že lidé na náměstí se tam nesešli kvůli žadné L.Š. ani jejímu bratrovi, ale především kvůli urážce Čechů jako celku a z rozčařování občanů co všechno si mohou cikánští kriminálníci (v čele z recidivisou a pasákem Vildou Matejem) za nečinnosti radnice dovolit. Zatímco L.Š. děkovala Janovským občanům za to, kolik lidí se jí zastalo, dav nechápavě vraštil čela. Vyjimku tvořili straníci v předních řadách, kteří začali aplaudovat. Už v této době nám došlo, že část toho co se v Janově odehrává neni v souladu s nezištným zájmem pomoci lidem, ale vytvořit kult osobnosti, který by se dal nadále propagandisticky rozvíjet. Jak vtipný, že se takový typ lidí v DS heroizuje a nad jejich prohřešky se zavírají oči.

Na konec si dovolíme citovat pár reakcí, který souvisí s článekm na autonomech a u kterých jsme se opravdu zasmáli:) Neberte to prosím, jako útok na všechny sympatizanty DS, ale spíš jako ukázku toho, jak část těchto lidí dokázala deformovat svojí mysl a rozvinou svojí tupost do opravdu enormních výšin fanatismu.

„Vyvolávání rozporů je to poslední co hnutí potřebuje. DS(SS) má chyby ale jde správným směrem a stále sílí. Proto mnechápu co chce autor tohoto článku docílit. Víte jak museli Fischer, Pecina s další prasata chrochtat blahem jestli to četli.
Já jí v každým případě budu volit,
AŤ ŽIJE TOMÁŠ VANDAS
AŤ ŽIJE DĚLNICKÁ STRANA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSYTI!“

„ DSSS má stále větší podporu veřejnosti což se o AN říct nedá. A to video co sem dávala Argh mluví za vše, aktivisté AN přijdou na demonstraci vožralý že nedokážou dát dohromady jednu smysluplnou větu ale budou kritizovat Vandase a o nejlepších aktivistech budou psát že jsou to policajní agenti a zloději.“

Zajímavých reakcí se k nám doneslo samozřejmě víc, ale jelikož nebyly psány veřejně, nebudem je ani prezentovat. Celé znění vybraných citací si můžete dohledat zde, tím chceme zabránit nařknutí, že vytrháváme z kontextu.

Dodatek (Editován 13.3): Aby toho nebylo málo J.Š. nás ještě potěšil videem z vlastní produkce (viz.gramatika), který dneska prezentoval na facebookových stránkách DS s názvem "NS proti hooligans". Už ani nepřekvapí, jak pokrytická je taková věc, pokud ji prezentuje člověk s charakterovýma vadama zlodějíčka a lháře:)


J.Š. již video v němž urážel všechny "hooligany", jako anarchistický pravičáky, kurevníky a asociální alkoholiky, odstranil ze svého FB profilu. Dokonce byl pokárán za to, že v době, kdy AN vydalo  svoje prohlášení, hloupě a globálně urážel chuligány (doslovně mu bylo řečeno"tohle je blbé i na tebe Jirko."). Přece jsou to taky potenciónalní voliči ! Na tyhle manýry si do voleb bude muset J.Š. nechat zajít chuť. Pak se možná dočkáme dalších creativních kousků tvořených v Movie Makeru :-)

AKTUALIZACE:

Zdroj antifa.cz uvedl ". Zcela alibisticky se pak k celé věci postavil web Radical Boys, který zveřejnil článek s všeříkajícím názvem „Rozkol?“, kde se přímo uvádí: „…jsme v celé záležitosti neutrální a ve své podstatě nás to ani moc nezajímá…“. Přesto o záležitosti „která je moc nezajímá“ cítí potřebu vydat článek, ve kterém se snaží hájit postoj Autonomních nacionalistů. Současně se snaží ale nevystupovat přímo proti DS jako celku a snaží zachovat dojem neutrality, s čímž ovšem kontrastuje vysmívání se příznivcům strany."

Krátce zareagujeme:

"Přesto o záležitosti „která je moc nezajímá“ cítí potřebu vydat článek..." Ano, článek v kterém jsme vyjasnili určité věci kolem sourozenecké dvojice. Důvod? Jsme z Mostu a známe je.

"... ve kterém se snaží hájit postoj Autonomních nacionalistů." Divíme se, že nebyla citována věta, která by se dala označit jako hající postoje AN. Pokud ji někdo najde, ať ji například napíše v naší diskusi pod článkem. Budem se moc těšit.

"Současně se snaží ale nevystupovat přímo proti DS jako celku a snaží zachovat dojem neutrality, s čímž ovšem kontrastuje vysmívání se příznivcům strany." Jelikož tato strana pro nás neni alternativou (ani jsme se tím  netajili), ale ani nepřítelem, tak nemáme potřebu špinit stranu jako celek. Na druhou stranu si vždycky rádi uděláme srandu z jedinců, kteří si to podle našeho subjektivního(rasistického:-)) názoru zaslouží. To se týká i antifašistických mudrců, kteří suplujou státní složky do takové míry, že jsou jim poskytovány i policejní odposlechy mobilních telefonů:)

Komentářů
Hledat
zilass   |2010-03-10 15:39:28
Hosi,Hosi tady ty rozbroje se mne osobne vubec nelibej.
To by taky za chvili
kazdej mohl odsoudit Autonomni Nacionalisty jako celek, na zaklade urcitych
antipatii k urcite pobocce nebo k nekterym jejich clenum atd. a verte,ze ja
osobne urcite vyhrady mam.
Ernst777Barkmann   |2010-03-10 16:02:20
Muzu rictze J.P. jak je psano na AN jsem mel taky nekolik problemu a jeho nos
nahore je uplne zbytecne.Takovy clovek nemuze byt popredi zadne strany.O
sourozencich(š) tak si myslim,ze nemaj davno v hnuti co delat.Souhlasim v tom
to rozporu s aktivistama AN.
Oldrich88  - Jatoznam!   |2010-03-12 00:17:26
avatar Skutečně se ukázalo to co jsem si myslel. Někomu prostě vadí, že se DS
přejmenovala na DS,SS! Prostě několika "chlapečkům z
maloměšťácké" společnosti, a odpůrcům Socialismu se nelíbí ten
název. No a tak si vymyslí tyhle lži.
Já si nemůžu pomoct, ale znáte
tuhle píseň??? od Ancestors- Za hranicami hnutia??? To je přesně o vás!
DUUU   |2010-03-12 09:04:06
To myslíš vážně? Kvůli dvoum s. Hovno je to kvůli bordelu který ds
předvádí.
Bully_Boy   |2010-03-12 17:04:25
Oldřich: tak ty snad chlastáš olej, jinak by si nemohl bejt tak vymaštěnej
Takovoudle tezi tu prezentovat...no chlape, ty jsi úkaz!!!
zilass   |2010-03-12 17:23:49
DUUU:Ono je mooc jednoduchy prijit s jednoduchym prohlasenim a distancovat se a
bla,bla,bla.Ale prijit se svou nahradni alternativou,to uz ne.Ja osobne jsem
taky nekdy kroutil hlavou nad tim,jak to vedou,ale vse se nejakym zpusobem
vyviji.A ti co pomlouvaji praci jinych lidi,tak bud at poradej jak to udelat
lepe a nebo at prijdou se svym projektem a ukazou co umej.Tady ty rozbroje
nikomu krom nepritele nepomuzou a nas to oslabuje jako celek.
DUUU   |2010-03-12 21:00:34
Hele, pomoc jim byla mnohokrát nabídnuta a mnoho aktivistů ji i poskytlo.
Mám se rozepsat o tom jak se přímo vnucovali třeba grafici nebo možnost
(můj případ) zdarma namnožení tiskovin letáků atd.A byli odmítnutí nebo
na ně nebylo reagováno. To mě hlava nebere. Byli jsme dobří jen jako
statici v ulicích. Zilass já si naopak myslím že to mělo přijít dřív.
Alespoň se ukáže všechna špína a propřiště se hnutí vyvaruje
podobných chyb.
Oldrich88  - MocTomuNeverim   |2010-03-12 22:53:48
avatar Mi se nějak nezdá, jak se najednou všem nelíbí ti sourozenci Š.? DUUU :
Proč? co bych měl chlastat? Možná se mýlím, možná je něco pravdy. Ale
nechce se mi věřit, co se o nich píše. Asi takto, SÁM kdybych to viděl,
tak bych nevěřil. Tak třeba, jak že kradli v nějakém Marketu? a i kdyby,
mě je to jedno. Copak VY všichni jste bez viny? Já jsem také udělal pár
rošťáren.
Tohle je ale psané v tom duchu že, jsou to prostě grázlové. To
je to co se mi nelíbí.
Pstroužek   |2010-03-13 00:48:42
Oldrich: Ty mě vážně fascinuješ, si úkaz. Na tebe snad sedí všechny
steotypy co si člověk představí pod pojmem nácek. Nevídaná
demence.

"si takto, SÁM kdybych to viděl,
tak bych nevěřil." -
tohle mluví za všechno.

Samozřejmě si o tom můžeš myslet co chceš. Jen
to slovo myslet je v tvém případě trochu zavádějící. řekni mi důvod
proč by měli tyhle stranky lhát zrovna o takových to lidech....jak sis mohl
všimnout, dost si zakládame na tom, že tu říkáme věci tak jak jsou. No
ale o tomhle s tebou debatovat fakt nemá cenu. Pa
A tady máš starej článek
co u Nás vyšel před lety od
sourozencích:
http://web.archive.org/web/20071011
003556/www.radicalboys-brux.com/new_page/nclanky.p hp?id=178
Pstroužek   |2010-03-13 00:50:51
A dodal bych ještě tohle: Myslim si, že zloději a lháři nemají v
politický straně co dělat a dvojnásobně to platí, pokud se jedná o stranu
jako je DS(SS), která se snaží stavět do pozice jediné slušné politické
strany, která brojí proti lhářům a zlodějům. Přitom si tam zloděje
drží zuby nehty. Pokud si schopnej se s jejich činnem identifikovat, znamená
to jediné...že si stejně pokřivenej charakter jako oni a tím pádem by sis
do huby slova jako NS neměl ani brát.
Ernst777Barkmann   |2010-03-13 11:23:07
Oldo asi si pochopil ze takovy lidi jako tyhle sourozenci spini jmeno za ktere
tak moc bojujem.Uvedom si to!!!
zilass   |2010-03-13 13:14:11
Oldrich88:Ja samozrejme klukum z RaB verim a hlavne bych nechapal, proc by si to
meli vymyslet?Ale,stejne jsem si to chtel pro jistotu overit na vice mistech a
musim ti rict,ze co se tyce sourozencu Slegrovych ,tak krom p.Vandase,ktery na
mou otazku odpovedel,ze jsou to pomluvy,ostatni mi potvrdili,ze je to pravda a
ze by meli tito dva lide zmizet z nasich rad.
Ale to nic nemeni na tom,ze se mi
veskere rozepre mezi nami nelibi a o to hur,ze to proti nam jeste pouziva
nepritel(antifa).
walter   |2010-03-13 15:20:20
avatar Bohuzel antifa se pouze chlubi tim, ze nam to uz rikali davno. Tak se na
vysmivaji pravem. Do budoucna tento udajny rozkol muze prinest mnohem lepsi
stabilitu a rovnejsi pristup.
DUUU   |2010-03-13 18:36:52
Hele ale ona Šlégrová je takovej mrdací typ. Že Oldo . Asi
nejsi špatnej kluk ale doporučuji ti nejdřív než něco napíšeš tak si to
desetkrát přečti a potom to pošli (nemyslím chyby na ty sere pes ) páč
kolikrát co vyplodíš za kraviny to teda stojí zato.
Oldrich88   |2010-03-13 22:51:30
avatar Pstroužek:Tak díky za odkaz, ale nějak nefunguje. Nemohl jsem si tedy
přečíst, co tam píšou. Další věc je ta, že se z jejich činy
neidentifikuji. Pro mě je to o nich novinka. Zilass: Jak jsem již napsal,
prostě jsem jen hodně překvapen. Najednou se tohle objevilo, a hned jsou
špiněni lidé kteří byli oslavováni ( oslavováni neberte doslova) A
ještě něco! já si slovo NS do huby brát můžu, protože alespoň vím za
co bojuji.
Piškot   |2010-03-13 23:00:05
http://web.archive.org/web/20071011003556/www.r... Pro Oldu skláře.
zilass   |2010-03-14 17:45:08
DUUU:Jeste by me zajimalo,komu konkretne si svou pomoc nabizel?Protoze p.Vandas
o zadne nabidce osobne nevi a on sam by pry jakoukoliv pomoc privital.Tak nevim
jestli nedoslo k nejakemu nedorozumeni a ted se to moc hroti?A nebo,az s nim
bude zas online rozhovor,
tak se ho zeptej sam,protoze si myslim,ze by to
zajimalo vic lidi.
DUUU   |2010-03-14 18:49:55
Panu Vandasovi tedy osobně ne! To se musí konkrétně přes něj? Tak to jsem
nevěděl :-) Myslel jsem že má spolupracovníky kteří to na nižší
úrovni řeší za něj (to že se to neřešilo je jeden z důvodů proč jsem
přesvědčen o tom že strana funguje nahovno ) nebudu ti tu jmenovat jména to
snad pochopíš. A ještě jednu věc pana Vandase se nebudu v další
případné diskuzi ptát na nic, ta poslední mi stačila. Odpověděl na dvě
otázky a stopnul to.
zilass   |2010-03-14 20:38:17
No,kdyz jsem cetl debilni otazky typu,kde koupil sve kozene sako, tak se mu ani
nedivim!!!
Ja nejsem clenem DS(SS),ale je mi osobne sympaticke to,ze na
veskere dotazy a i na veskerou kritiku jeho strany mi p.Vandas vzdy odpovedel a
to relativne v kratke dobe a nemam na mysli ten online rozhovor.
Ja rikam sam za
sebe,ze proste svuj hlas dam DS(SS) a to z duvodu,ze mym nazorum jsou oni
nejblize a zkratka nic lepsiho tady (bohuzel)neni.
Oldrich88   |2010-03-14 22:27:23
avatar Tak díky pane Piškot :-) Já se budu zase opakovat, jsem velmi překvapen.
Pokud je tohle alespoň částečně pravda, co na to říci? Já sice zůstanu
jako sympatizant DS, je to dobrá strana. Snad by pro uklidnění stačilo,
kdyby se sourozenci Š. prostě jenom drželi z5. Dokud by se to nějak
nevysvětlilo. OK, ale přece za to neodsoudím celou stranu, ne?
walter   |2010-03-17 12:46:39
avatar Sourozenci Š. jsou jen špica ledovce, jsou prostě nejvíc vidět i bez
funkcí a dělají špatnou reklamu. Pro uklidnění, by stačilo, aby DS SS
vytáhla hlavu z písku a zamyslela se nad kritikou, jestli náhodou není
oprávněná, jako že je!
zilass   |2010-03-17 15:00:54
Chapu co myslis,ale podle me se DS(SS) kritice nebrani, ba naopak veskere
pripominky a pomoc je vitana a jak uvedl jeji predseda na urcitou moji
kritiku,je to vyvoj, s cim souhlasim.A jim podobnym stranam v Evrope to trvalo
leta, nez se nekam dopracovaly.Ac nazor nikomu neberu,ja si svuj obrazek,uz
udelal.
walter   |2010-03-17 16:38:09
avatar Tak to možná patříš do nějakého VIP kruhu lidí. S těmi stranami máš
pravdu, že to trvalo mnoho let, než se dostali tam, kde jsou. Též i mnoho
soudů a zákazů. Jenže oni se z každého zákazu uměli poučit. Nové logo
je dost málo. Též oproti zahraničí máme tu výhodu, že se od něho
můžeme inspirovat. Což se také moc neděje
DUUU   |2010-03-17 22:11:45
Které evropské strany konkrétně myslíte. Nerejpám jen se ptám, kam podle
vás strana směřuje nebo kam by měla? Německý, Francouzký, Anglický
model?
zilass   |2010-03-18 12:52:23
Kamaradi,ja nepatrim do zadneho VIP okruhu lidi,jsem clovek ktery je u hnuti 16
let a proto znam dost nasich a ktery se proste neboji oslovit lidi,kteri by mu
mohli osvetlit dannou situaci.Take se mi nelibi ,ze lidi,kteri v dnesni dobe
roznesou par letaku nebo neco posprejujou,jsou najednou hrozny aktivisti.Jsem
pro zavedeni urcite hierarchie,kdy cas a ciny proveri,kdo je hoden se dostat k
urcitym informacim a tim nedochazelo k tomu,jako pri akci Power,ze radoby
aktivisti,kteri jsou u hnuti rok nebo dva,potom bonzujou,az to hezky neni.

A jakym smerem a podle jakeho vzoru se strana ubira netusim,podle me ma
DS(SS) dost osobity styl.
walter   |2010-03-18 22:58:55
avatar DUUU Proč se zaobírat jen jednou zemí a přímo politickou stranou.Stačí
shlednout vetšinu proti narodních hnutí v Evropě a vzit si jen ty
osvědčené metody, které se dají dobře přenést do našeho prostředi.Pak
se uvidí, jestli je to skoro všude stejné. Zilass nebudem se zde hádat, kdo
je u toho dýl a kdo udělal vic.To jsi vyhrál.Hierarchie se u nás tvoří v
hospodě kecama ne skutkama. Aspon z vetši části a když jsou lidi blbý tak
sou blbý, že po pár pivkách vykecaj i co nevědi, aby se ukázali.Slovo
klasika, chceš-li něco měnit, žacni nejdřív u sebe a to platí pro nás
všechny.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Přihlášení

Vyhledávání

Jukebox

Make sure you have at least Flash Player 7. If not,please download.

Sdílej

Kontakt